Wednesday, March 20, 2013

Coming Back

Yeah, I'm getting tired of Facebook!

Sekarang ni dah tak ada cerita lain, politik di Malaysia. Semuanya dipolitikan. Apa nak jadi entah. Masing-masing nak tegakkan kem masing-masing. Dah tak nampak kebenaran di pihak satu lagi. Aparaaaaa!!!

Macam saya selalu kata, jam yang rosak pun akan tunjukkan masa yang betul 2 kali satu hari.

Tempoh 5 tahun untuk memerintah dah habis, namun pilihanraya masih belum diadakan. Belum pernah dalam sejarah, pilihanraya begitu lambat. Sehinggakan semua orang dah malas nak agak bila nak buat pilihanraya.

Dan oleh kerana begitu lambat buat pilihanraya pelbagai spekulasi telah dibuat...



Kata saya...bakal-bakal calon DUN Ayer Keroh & Parlimen Bukit Katil belum merisik undi saya lagi. Nanti tahulah apa yang saya nak buat dengan undi saya!

No comments: