Saturday, August 07, 2010

Islamophobia Anyone?

Jika benar apa yang dibicarakan oleh Malaysiakini berkenaan bidasan Chua Soi Lek terhadap UMNO dan PAS tentang cubaan meraih sokongan menggunakan Agama Islam dan mengaitkan hasil tulisan Syed Akbar Ali yang berjudul "Malaysia and the Club of Doom", maka saya dengan ini mencabar Chua supaya membawa keluar MCA dari Barisan Nasional dan bertanding sebagai sebuah parti politik kaum Cina dalam PRU13.

Jika benar apa yang ditulis dalam akhbar maya itu (hi, hi, sebab saya cuma baca apa yang ditulis, saya tak tau mandarin dan saya tak pergi konvensyen itu), saya cabar Chua sebagai seorang Islam!

Kalau betul, ini sorang lagi yang masuk dalam senarai Anti-Islam saya!

Jangan letak calon MCA dalam DUN dan Parlimen saya untuk PRU13, saya TAK akan sokong (hi, hi, atau saya tak pergi mengundi atau saya buat undi PROTES)!

Kata saya...alahai apa lah nak diharap sangat dengan orang yang dah LUPUS akhlaknya! Alangkah ruginya ahli MCA!

2 comments:

FaAtip said...

Pelik, kan? Kalau dinegara lain yg bukan Islam sebagai agama rasmi pun, pasti dah tak terpilih dah.

jorazak said...

fa*atip
1. kalau kat Jepun, dia dah duduk retired senyap2
2. adakah ini menggambarkan isu kepimpinan parti itu...