Thursday, February 15, 2007

Afghanistan, Iraq and Iran

Sedang tengok CNN sekarang.

Cerita pasal Afghanistan. Insurgency on the rise. NATO attack satu perkampungan. Kononnya seorg ketua Al-Qaeda mati.

Kata saya...Buat apa korang pergi sana. Kalau mati mati katak sajalah. Tak ada kerja korang buat kat sana. Kalau setakat nak protect Hamid Karzai tu, tak payahlah berabis jutaan $$$. Baik korang belanjakan untuk rakyat korang. Atau..korang ada agenda tersembunyi kat sana??? Macam Soviet buat masa tahun 1980 dulu? Please Bush, for your troops' sake, get the hell out of Afghanistan!

Cerita pasal Iraq. 4 orang lagi askar US mati. Sorang nak kena culik tahun lepas, ditunjukkan video, kononnya masih hidup. Nanti Bush nak hantar lagi 22,000. Baguslah tu!

Kata saya...Nanti bolehlah tukang buat keranda dapat untung. Lagi ramai pergi, lagi ramai yang mati. Saya syorkan sebelum pergi ambil insuran nyawa banyak-banyak. So that emak, bapak, isteri dan anak-anak ada perlindungan, in case korang mati kat sana. Korang kalau mati, mati katak jugak. Diorang kalau mati, mati sebagai syuhada. Apa diorang takut mati. Korang saja yang nak menempah maut. Saya kata...it's another Vietnam. Forget it Bush!!! Listen to Democrats!!! Get your troops out of Iraq!

Cerita pasal Iran. Bush dok kata ada senjata nuklear kat sana. Alah, macam dia kata Saddam ada simpan Nuclear and Biological weapons!

Kata saya...Yang dah sah betul dia punya intelligence punya report sengaja mengada-ngadakan report tu. Sekarang tentang Iran dia masih nak menegak benang yang basah. Saya rasa dialah DAJAL yang sebenarnya. Silap-silap dialah yang akan memulakan perang dunia ke 3. Sila baca entry saya tentang Nostradamus. Mungkin Bush ni percaya sangat kat Nostradamus tu. Kenapa dia tak beria-ia pula tentang Korea Utara. KU dah sah ada senjata nuklear. Kenapa dia takut nak attack KU. Takut China sokong KU? Iran tak ada orang sokong??? Bush, get your facts right!!! Otherwise try not to boost your popularity with another attack on another Islamic nation!!! Would you like to be the first on my list as Anti Islamic??? Saya kata...I dare you Mr Bush!

No comments: