Tuesday, July 07, 2009

Percuma

Saya terbaca ini di Utusan online...

Saya tanya...kenapa hanya di Manek Urai? Apa istimewanya Manek Urai?

Saya tanya...kenapa tidak seluruh Kelantan?

Saya tanya...kenapa bantuan khas tiba-tiba?

Saya kata...biasanya orang bagi uniform dan beg sekolah ni pada awal tahun, ni dah bulan Julai!

Saya kata...lebih baik bagi basikal kat diorang semua...hi, hi, tak perlu lagi naik bas.

Kata saya...ni strategi lama lah, Tok. Outdated!!!

4 comments:

sya said...

Kalau gitu harap2 lah kawasan Krubong atau Sepang ke ada pilihanraya.. boleh gak Sya ngan anak2 dpt mende free ek?

jorazak said...

sya
hi, hi, kena tunggu PRK, baru dapat benda macam ni. tapi kalau diorg janji nak beri lepas PRK, belum tau lagi dapat ke tidak...

Nahanmaz said...

Manek Urai dah kalah..I wonder murid2 yang belum dapat bantuan (yang katanya berperingkat2) tu akan dapat ke tidak bantuan yang dijanjikan... kita bersangka baik ajelah ye... insyallah dapat kot!

jorazak said...

nahanmaz
1. selamat datang
2. hopefully bantuan diberikan sebelum pelajar tahun 6 tamat sekolah rendah...