Sunday, May 27, 2007

FAM, AFC dan MU

Cerita lawatan Mancester United ke Malaysia untuk menentang pilihan Malaysia masih belum habis lagi. Semua yang terlibat masih bertarik-tali. Apabila Pak Lah masuk campur, semua pihak menyokong untuk dapatkan MU ke sini. AFC tak bagi datang sebab kedatangan mereka 2 hari sebelum piala AFC berlangsung.

Sampai sekarang saya masih tak faham kenapa mestinya MU dan pada tarikh tersebut. MU dah cakap mereka tak boleh postpone perlawanan tersebut selepas final piala AFC sebab ada perlawanan lain beberapa hari lepas itu. Kalau setakat nak meriahkan sambutan ulangtahun kemerdekaan, lebih baik panggil saja Brazil ke, Argentina ke, Itali ke ataupun Jerman datang ke Malaysia.

Yang saya lebih pelik adakah Malaysia merancang untuk tidak ke final piala AFC. Awal-awal dah menyerah kalah? Ini bermakna Malaysia hanya berminat untuk menjadi penganjur sahaja, tidak lebih dari itu. Tidak ada cita-cita! Apa jadi agaknya tetiba Malaysia (talking about miracle) layak ke final, dengan perlawanan dengan MU tu. Tak terfikir ke diorang benda macam tu.

Kata saya...ha, ha, ha. I don't give a damn about the MU game! I am a LIVERPOOL supporter!!!

No comments: