Wednesday, April 21, 2010

1 By 1

Yes, one by one they are leaving. Some just left without saying. Some just open for selected few. Some just updating once in a blue moon. Some just left the bandwagon to jump on another.

I'll be here until they close this space... jangan risau, saya akan berterusan di sini, insya Allah.

Lagi pun lebih senang untuk saya memberikan kata saya bila sudah ramai tidak menghiraukan blog lagi. Tak perlulah saya nak add atau delete the so-called friends.

Tahun ini entri minima bulanan saya adalah 4. Saya akan cuba atasi jumlah itu di bulan-bulan akan datang.

Kata saya...cuba lihat senarai hop, step & jump saya. Sudah semakin pendek...

7 comments:

FaAtip said...

keep on writing! :D

ummi68 said...

teruskan menulis yang baik-baik

jorazak said...

aintsuperwoman:
insya Allah, akan diusahakan.

jorazak said...

ummi68:
hi, hi, insya Allah setiap hari Jumaat yang baik-baik aje. selain dari hari itu, yang kurang-kurang baik pula...

AuntieYan said...

Salam En. Jo,

Auntie pun sama macam En. Jo juga,kalau boleh dalam satu bulan kalau buat 4 entry pun dah cukup. Dulu masa mula-mula berblog (tahun 2003)boleh dikatakan setiap hari ada entry.. masa tu blogger pun tak ramai macam sekarang.:-)

jorazak said...

AuntieYan:
saya sebenarnya sedang membuat post-dated entry untuk hari Jumaat. hi, hi, entry baik-baik...
kurang-kurang ada la 4 entry Jumaat setiap bulan.

atenah said...

am still here :)