Friday, June 13, 2008

Syukur, Alhamdulillah

Ingat tak cerita saya tentang saya kena dera pakai baju batik? Saya belum terima hitam-putihnya lagi tetapi ada proksi dari Fakulti telah menelefon saya sebentar tadi mengatakan ada surat untuk salinan Dekan (yang sepatutnya SULIT) mengatakan saya...berjaya.

Considering that saya hampir termissed the interview kerana menunaikan umrah baru-baru ini, saya amat bersyukur di atas peluang ini. Syukur, Alhamdulillah.

Seperti yang saya katakan dalam kes kena dera tu jatuhnya pada hari kelahiran saya, peluang yang diberikan ini akan jadi hadiah hari kelahiran yang terbaik yang pernah saya terima. Terima kasih saya ucapkan kepada ibu baru dan bekas Dekan saya kerana berjaya memujuk saya untuk memohon semula jawatan itu. Jasa kalian akan saya kenang sampai ke akhir hayat.

Kata saya...nampak gayanya lepas ni kena kerja lebih kuat untuk justify peluang yang diberikan ini. Dengan peluang yang diberikan tanggungjawab akan lebih berat, semoga saya dapat menyempurnakan amanah yang diberikan.

1 comment:

WaNNi said...

terima kasih je ke.....