Thursday, December 25, 2008

14...

Hari ini diorang sambut hari natal.

Saya dan isteri menyambut ulangtahun perkahwinan.

Kata saya...hi, hi, di lain tahun kalau ada jemputan makan di hari ini jangan salah sangka, ek.

9 comments:

Ibu Baru said...

selamat ulang tahun perkahwinan! semoga berkekalan hingga ke akhir hayat.

jorazak said...

ibu baru
1. terima kasih.
2. tak tidur lagi, ke?

Ibu Baru said...
This comment has been removed by the author.
Ibu Baru said...

tee akan dtg umah saya weekend ni. sy pun nk kenen kan dia ngan sorg awek. dia kata kalo ada awek dia nk potong rambut ngn jambang dia. hehehe xdpt bygkan dia berjambang.

jorazak said...

ibu baru
1. hi, hi, Tee berjambang? Dulu misai pun tak ada. agaknya trend kat Cambridge kut.
2. hi, hi, ingat dulu saya cuba kenenkan Tee denagn An.
3. semoga berjaya memuslim Tee.

elisataufik said...

Dah 14 tahun? Masya-Allah, Mabruk!! Alhamdulillah!
Kirim salam pada Mrs. Jo (who's name escapes me at the moment... tak cukup makan omega-3!)
Tahun depan Taufik&I akan celebrate our 17th :) Alhamdulillah!.

p/s i'm linking you, ya

elisataufik said...

p/p/s is her name Suraya? Suhana? Su something...

*malu lah*

jorazak said...

elisa
hi, hi, mrs. jo's name is norida. she's is not the one you know.
may be you want to look at my september 30 entry...

elisataufik said...

ooops!! My bad!

Thousand apologies to Mrs. Jo ;)