Sunday, October 04, 2009

Macam Kayu Api

Cuba baca ini. Saya juga ada komen sebelum ini di entry saya di sini dan di sini.

Bila baca media arus perdana beberapa hari lepas tentang NGO "muslimah" ni, saya harap yang menjadi ahli tu cepat-cepatlah bertaubat. Salah satu kata mereka:

“It is torture and a breach of human rights. We teach our children not to hit each other but then what are we, as adults and role models, showing the little ones if we condone such an act?”

Betul ke tidak kepala diorang ni?

Tau tak mereka hukum penzina apadia? Salah satunya rotan. Kalau mereka dah kata itu satu penyiksaan, saya khuatir mereka telah mencabar hukum Allah. Sekali lagi saya harap ahli-ahli NGO "muslimah" ni cepat-cepat bertaubat!

Kalau setakat nak cari publisiti kononnya membantu muslimah yang lain, baik tak payah. Silap-silap terpesong akidah.

Kata saya...macam kayu api...

No comments: