Thursday, October 01, 2009

Ustaz

Dulu bila ditanya kanak-kanak ini, apa cita-cita dia, dia cakap dia nak jadi angkasa-Wan, doktor dan askar. Hi, hi, lebihkurang macam Dr. Faiz la.

Akhir-akhir ini bila ditanya, nak jadi ustaz pulak. Malam semalam dia kata dia nak pergi sekolah pondok. Dari mana dia dapat istilah tu entah.

Kata saya...ikutlah apa-apa Wan. Janji tahun depan masuk Tadika Awan Suria...

8 comments:

suka menanti said...

ha..ha..ha ustaz afiq ridzwam..amin

jorazak said...

suka menanti
ustaz afiq ridzwan lah...

Ibu Baru said...

mudo2 dah dpt hidayah..alhamdulillah. tadika awan suria tu bagus ek, saya ada teman zizah survey kat situ..rasanya zizah pun hantar anak2 dara dia kat sana. ramai la aweks uztaz afiq.

JahRera said...

salam syawal jo razak,

cute, anak ke?

semoga berbahagia menghabiskan bulan syawal.

jorazak said...

ibu baru
1. insyaAllah
2. oklah kut. my 3rd son gi situ dulu.
3. i cakap kat dia. dia gelak-gelak aje.

jorazak said...

kak lela
1. salam syawal buat kak lela sekeluarga.
2. ye, anak paling bongsu.
3. cute ke tidak, bab merajuk no 1.
punyalah payah nak pujuk dia.

sya said...

Comlenya si kecik ni

jorazak said...

sya
hi, hi, cita-citanya asyik berubah