Thursday, June 21, 2007

Update: X Produktif

Tadi balik dari Bangi lalu ikut Lebuh Ayer Keroh, projek menaik-aras jalan kat Kawasan Perindustrian Ayer Keroh dah tak jadi pulak. Habis diangkut semua penghadang jalan sepanjang kawasan itu. Apa hal ni?

Hari tu beria bebenor nak buat. macam tak sempat-sempat!

Kata saya...Inilah kerja tak dirancang betul-betul, main taram aje.

2 comments:

sya said...

Biasalah.. tunjuk aje nak buat buat atau tidak ... citer lain

jorazak said...

KS

Atau pun diorg nak tunggu hujan lebat, dah banjir baru nak terkial-kial.