Sunday, March 23, 2008

Minta Maaf Aje?

Dari Utusan online, BN perlu mohon maaf. Apa perlunya minta maaf? Setelah tuan empunya diri dimalukan begitu rupa. Agaknya kalau saman malu berapa juta boleh dapat? Ooooi, itu belum masuk interest untuk 20 tahun lagi!!!

Saya tak pasti kenapa kenyataan ini dibuat. Mungkin untuk mengaibkan sesorang, atau kerana orang ramai sudah dapat menilai kes "Lingam-Video", atau untuk menunjukkan kuasa, atau beliau benar-benar ikhlas. Saya berharap yang terakhir tu.

Yang saya mahu lihat: senarai nama hakim yang dikatakan tidak berkebolehan dan ada unsur rasuah. Kalau betul Senator MZ ikhlas saya mohon diwar-warkan senarai tersebut seperti yang dikatakannya. Jangan cakap tak serupa bikin.

Kata saya...ini penyapu baru, biasanya dia sapu bersih punya.

No comments: