Monday, November 17, 2008

Satu Hari Jumaat

Saya seisi keluarga dan adik ipar ke UTM pada hari Jumaat kerana mengambil barang-barang isteri dari hostel untuk cuti semester. Dari UTM pusing tengok Tambak Johor, Pantai Lido, Danga Bay, Masjid Abu Bakar, Zoo Johor dan akhir sekali makan nasi ayam dan mee bandung di Muar.


Kata saya...jalan-jalan hari Jumaat ni susah sikit, kena plan untuk berhenti solat Jumaat...

5 comments:

sya said...

Comelnya si kecik berbaju hijau tu.. memang kalau jenjalan kena latih utk berhenti solat tak kiralah jumaat ke tidak sebab nanti anak2 rasa tak "berat" utk melakukan solat bila mereka dah dewasa

jorazak said...

sya
1. si kecik namanya afiq ridhwan, umur 3 tahun, dipegang pak sedara dia.
2. rasanya dah banyak masjid yg kitorg berhenti solat sepanjang berjalan seluruh semenanjung. anak-anak pun dah tahun nak solat jamak dan qasar.

Ibu Baru said...

Baru best ada byk gambar. kalo tak mcm baca tesis jek..hehehe..hero2 dah besar la. bila nak dpt heroin lak? en jo baca la komen kat pos sebelumnya. ada seseorg kem salam.

jorazak said...

ibu baru
1. banyak gambar? sebenarnya saya dah buka fotopages, tapi punyalah malas nak upload kat situ. hi, hi, nanti jangan termuntah pulak tengok gambar terlampau banyak kat situ.
2. kan saya dah kata, saya hanya akan menyambut menantu aje. tak ada rezeki nak dapat heroin.
3. mcm baca tesis? hi, hi, kan dah namanya kata saya. saya dok mengata orang ajelah.

jorazak said...

ibu baru
yang kirim salam tu, dari nama mcm saya tak kenal. tak taulah kalau student saya dulu. kalau ada gambar mungkin saya boleh cam. BTW saya dulu dengan yayasan pelajaran mara kat Kuantan bukan dengan unikl. apa-apa pun, Wa alaikum Salam Warahmatullah...